U skladu sa Zakonom o MIO/PIO, penzije za septembar bit će isplaćene danas putem Jedinstvenog računa trezora Federacije Bosne i Hercegovine, izvijestio je Federalni zavod MIO/PIO.
Za korisnike koji su pravo ostvarili do 1. januara 2026. godine, najniža penzija iznosi 692,23 KM, zagarantovana 826,14 KM, dok najviša penzija iznosi 3.461,14 KM.
Osnovica za izračun najniže penzije iz člana 81. stav 2. Zakona o izmjenama i dopuni Zakona o MIO („Službene novine Federacije BiH“, broj: 6/26), za korisnike koji pravo ostvaruju nakon 1. januara 2026. godine, iznosi 752,03 KM (724,36 + 3,82 posto = 752,03).Na osnovu navedenog:
• Najniža penzija za manje od 20 godina penzijskog staža iznosi – 60 posto osnovice iznosi 451,22 KM
• Najniža penzija za 20 godina penzijskog staža i više, a manje od 25 godina – 65 posto osnovice iznosi 488,82 KM
• Najniža penzija za 25 godina penzijskog staža i više, a manje od 30 godina – 70 posto osnovice, iznosi 526,42 KM
• Najniža penzija za 30 godina penzijskog staža i više, a manje od 35 godina – 75 posto osnovice iznosi 564,02 KM
• Najniža penzija za 35 godina penzijskog staža i više, a manje od 40 godina – 85 posto osnovice, iznosi 639,23 KM
• Najniža penzija – za 40 godina penzijskog staža i više, odnosno 95 posto osnovice, iznosi 714,43 KM.
Invalidska i porodična penzija (iza aktivnog osiguranika) u smislu člana 81. stav 4. Zakona o penzijskom i invalidskom osiguranju od 1. januara 2026. godine iznosi:
• Najniža invalidska penzija iznosi 676,83 KM
• Najniža porodična penzija iznosi 676,83 KM




