Ceste FBiH su raspisale tender za izradu glavnog projekta trase i idejnog projekta objekata, i to na LOT 1: Kladanj-Karaula i LOT 2: Karaula–Olovo.
Cilj projekta za LOT 1 (prema Kladnju) je uraditi glavni projekat trase i idejni projekt mosta dužine 96 m, te osigurati propusnu moć, zadovoljavajući nivo usluge i povećati sigurnost učesnika u saobraćaju.
Cilj projekta za LOT 2 (prema Olovu) je uraditi glavni projekat trase i idejni projekat mosta dužine 20 m.
Kako se navodi iz Cesta FBiH, putni pravac Šićki Brod-Semizovac jedan od značajnijih putnih pravaca. Izgrađen je prije 50 godina i veći dio ceste odlikuje se skromnim tehničkim elementima, oštrim horizontalnim i vertikalnim krivinama, značajnim uzdužnim nagibima te nedovoljnom širinom kolovoza i krivinama manjih radijusa i neadekvatnim rješenjem odvodnje.
Na postojećoj cesti na usponima eksplotacione brzine su niske i kreću se između 35 – 45 km/h, što je naročito izraženo kod teretnih vozila, koja uzrokuju nagomilavanje vozila, smanjuju nivo usluge i utiču na bezbjednost učesnika u saobraćaju. Pri tome se stvaraju kolone, povećavaju eksplotacioni troškovi i vrijeme vožnje.
S obzirom na to da su troškovi održavanja dionice Kladanj-Podpaklenik u zimskom periodu bili izuzetno visoki, a uslovi vožnje otežani pojavila se potreba za projektovanjem i izgradnjom dijela nove trase sa trakom za spora vozila.
Projektovanje dionice Kladanj-Podpaklenik izvršeno je 2007. godine, a etapna izgradnja od P139 (km4+540) do P 247 (km8+520) završena 2019 godine, piše Akta.ba.