Najniža plata u Federaciji povećana za 9,85 posto

Vlada FBiH danas je donijela Odluku kojom se utvrđuje najniža plata za period od 1. januara do 31. decembra 2023. godine u neto iznosu od 596 KM, što predstavlja povećanje za 9,85 posto u odnosu na najnižu platu utvrđenu za 2022. godinu. 

Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u Službenim novinama Federacije BiH.

U obrazloženju odluke navodi se da su način utvrđivanja najniže plate, usklađivanje i rok za usklađivanje propisani Uredbom o metodologiji izračuna i usklađivanja najniže plaće. Prema ovoj uredbi usklađivanje se vrši u visini zbira 50 posto porasta potrošačkih cijena i 50 posto porasta bruto domaćeg proizvoda u Federaciji za period januar – septembar, a prema podacima Federalnog zavoda za statistiku. Na osnovu dostavljenih podataka Federalnog zavoda za statistiku potrošačke cijene u FBiH porasle su za 14 posto, a realni rast bruto domaćeg proizvoda iznosi 5,7 posto.

Shodno navedenom, najniža plaća za period od 1. januara do 31. decembra 2023. godine utvrđena je u neto iznosu od 596 KM, što predstavlja povećanje najniže plaće za 9,85 posto u odnosu na najnižu plaću utvrđenu za 2022. godinu, saopćeno je iz Ureda  Vlade FBiH za odnose s javnošću.

Fena

Sedmične aktuelnosti

Otvoren novi ulaz u zgradu Općinskog suda u Kalesiji

Na zgradi Općinskog suda u Kalesiji otvoren je novi,...

Servisne informacije za utorak 10. novembar

Prema informacijama iz MUP-a Tuzlanskog kantona, u protekla 24...

Danas u BiH pretežno oblačno vrijeme sa kišom

Jutros je u Bosni i Hercegovini pretežno oblačno sa...

Privrednici razgovarali sa rukovodstvom EPBiH, o cijeni struje razgovarat će se i s Vladom FBiH

Elektroprivreda BiH sastala se s predstavnicima poslodavaca i obrtnika...
ZIP za poslodavce - Tražite radnike? Oglas već od 299 KM + PDV
spot_img

Povezane vijesti

Continue to the category