Najniža plata u Federaciji povećana za 9,85 posto

Vlada FBiH danas je donijela Odluku kojom se utvrđuje najniža plata za period od 1. januara do 31. decembra 2023. godine u neto iznosu od 596 KM, što predstavlja povećanje za 9,85 posto u odnosu na najnižu platu utvrđenu za 2022. godinu. 

Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u Službenim novinama Federacije BiH.

U obrazloženju odluke navodi se da su način utvrđivanja najniže plate, usklađivanje i rok za usklađivanje propisani Uredbom o metodologiji izračuna i usklađivanja najniže plaće. Prema ovoj uredbi usklađivanje se vrši u visini zbira 50 posto porasta potrošačkih cijena i 50 posto porasta bruto domaćeg proizvoda u Federaciji za period januar – septembar, a prema podacima Federalnog zavoda za statistiku. Na osnovu dostavljenih podataka Federalnog zavoda za statistiku potrošačke cijene u FBiH porasle su za 14 posto, a realni rast bruto domaćeg proizvoda iznosi 5,7 posto.

Shodno navedenom, najniža plaća za period od 1. januara do 31. decembra 2023. godine utvrđena je u neto iznosu od 596 KM, što predstavlja povećanje najniže plaće za 9,85 posto u odnosu na najnižu plaću utvrđenu za 2022. godinu, saopćeno je iz Ureda  Vlade FBiH za odnose s javnošću.

Fena

Sedmične aktuelnosti

Danas je Evropski dan darivanja organa

Evropski dan darivanja organa, koji se obilježava 10. oktobra,...

Objavljena lista lijekova koji nedostaju u UKC-u Tuzla

Univerzitetski klinički centar Tuzla objavio je listu lijekova koje...

Danas u Sarajevu izbor novog poglavara Islamske zajednice u BiH

Ko će biti novi poglavar Islamske zajednice u Bosni...

U FBiH prijavljena 163 slučaja bolesti sličnih gripi u prvoj sedmici nadzora

Tokom prve sedmice pojačanog nadzora nad respiratornim virusima u...
spot_img

Povezane vijesti

Continue to the category