Probijen i drugi rok na Karauli: Dionicu ceste Sarajevo – Tuzla završavaju tek krajem novembra

Usporen saobraćaj i čekanja u koloni i dalje će zadavati glavobolje vozačima koji se nađu na magistralnoj cesti Sarajevo – Tuzla, tačnije na prevoju Karaula, s obzirom na to da radovi na dionici Kladanj – Podpaklenik i dalje traju.Izvođač radova probio je i drugi rok, a finalizacija izgradnje moderne saobraćajnice sa tri trake trebala bi biti završena do kraja novembra.

Radovi na magistralnoj cesti Sarajevo – Tuzla traju od 2014. godine, dvije faze dosad su završene, dok se i trećoj nazire kraj. Drugi rok za završetak radova koji je bio do 31. oktobra ove godine je probijen, a iz Javnog preduzeća Ceste Federacije BiH za Klix.ba su kao obrazloženje naveli poteškoće prilikom izvođenja radova.

Planirani rok finalizacije treće faze projekta je ponovo prolongiran, a pod uvjetom povoljnih vremenskih prilika, završetak radova se prema najavama iz Cesta Federacije BiH može očekivati krajem novembra ove godine.

“Betonski radovi na mostovima M13 i M14 su završeni, a trenutno se izvode završni radovi na izradi čeličnog dijela ograde. Na trasi su završeni asfalti, saobraćajna oprema i signalizacija, uz izuzetak dijela na kojem se nalazila privremena rampa. Trenutno se vrši uklanjanje privremene rampe koja je bila urađena u funkciji odvijanja prometa na prethodno izgrađenom dijelu. Potom će se pristupiti asfaltiranju preostalog dijela, okvirno 200 metara i spajanju cjelokupne trase u jednu cjelinu”, kazali su za Klix.ba iz Cesta FBiH.

Kompletiranjem treće faze radova bit će zaokružena cjelina ukupne dužine od 4,5 kilometara moderne ceste koja će imati tri trake, od kojih je jedna predviđena za kretanje sporih vozila, što je vrlo značajno za odvijanje prometa na ovom prevoju, pogotovo u zimskim uvjetima. Iz Cesta Federacije BiH navode i da je ukupna niveleta saobraćajnice spuštena za 120 metara.

Vrijednost treće faze projekta je 9 miliona i 974 hiljade KM, a pored mostova u dužini od 280 i 120 metara činila je još i izgradnja dodatnog dijela trase ukupne dužine 1,5 kilometara.

Prva faza projekta čija je realizacija počela u aprilu 2014. godine podrazumijevala je izgradnju mostova M11 u dužini od 140 i M12 u dužini od 145 metara. Radovi su završeni iste godine, a izvođač je bila kompanija Hering iz Širokog Brijega. Ukupna vrijednost ugovora iznosila je 2 miliona, 297 hiljada i 328 KM za most M12 i 2 miliona, 447 hiljada i 195 KM za most M11.

Iz Cesta FBiH za Klix.ba su kazali da je kroz drugu fazu izgrađen tunel Karaula ukupne dužine 902 metra i trase ispred i iza tunela ukupne dužine 1.195 metara. Konačna dužina ove faze zajedno sa tunelom iznosi dva kilometra, a izvođač radova je bila austrijska kompanija Strabag AG, Spittal. Raovi su završeni 2016. godine, a ugovorena vrijednost izgradnje trase i tunela, uključujući opremu tunela, iznosila je 24.257.083,13 KM.

Ugovor za završetak radova na izgradnji magistralne ceste M-18, dionica Kladanj – Podpaklenik na prevoju Karaula za treću fazu potpisan je 2. februara 2018. sa izvođačem JV Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo & ŽGP d.d. Sarajevo.

Ranije je bilo najavljeno da će radovi biti završeni do kraja jula 2019. godine. To se do danas nije desilo, a vozači nerijetko negoduju zbog saobraćajnih gužvi koje se dešavaju na prevoju Karaula.

(Klix)

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

%d blogeri kao ovaj: