Dani Povelje 2018: Otvorena izložba o školstvu u tuzlanskom kraju

U okviru manifestacije „Dani Povelje 2018“, u galerijskom prostoru kalesijskog BKC-a, otvorena je izložba “Školstvo u tuzlanskom kraju od osmanskog do socijalističkog perioda”. Organizatori izložbe su JU BKC „Alija Izetbegović“ Kalesija, Arhiv Tuzlanskog kantona i Društvo arhivskih zaposlenika TK.

O izložbi su govorili mr. Omer Zulić, direktor Arhiva TK, i Selma Isić, uposlenica Arhiva i koautorica izložbe.

– Ova izložba kroz zanimljivu priču, tekstom, ilustracijama i drugim dokumentima, argumentovano i naučno, iznosi bitne podatke i činjenice za razvoj školstva tuzlanskog kraja. Cilj je da se na taj način prezentiraju historijski izvori stručnoj, naučnoj, kulturnoj i široj javnosti, te da se javnost animira za istraživanje i proučavanja i školstva i drugih segmetana života iz naše prošlosti, kazao je Omer Zulić, direktor Arhiva TK.

Arhiv kao ustanova, koja se bavi čuvanjem arhivske građe, u sklopu svog rada je preuzeo oko 50 fondova iz oblasti obrazovanja. Vidjeli smo da je građa veoma zanimljiva i željeli smo je ponuditi građanstvu. Izložba je rađena tematski i hronološki po vremenskim periodima, od osmanskog doba, austroguraskog, vremena Kraljevine Jugoslavije pa do socijalističkog doba. Svaki od ovih perioda imao je nekih svojih posebnosti kada je riječ o školstvu. Zanimljiv je i dokument i vremena poslije Drugog svjetskog rata kojim se traži dozvola za udaju jedne učiteljice, kazala je Selma Isić, arhivista u Arhivu TK.

Izložba, koju je otvorio Fahrudin Hamzić, direktor OŠ „Kalesija“ i predsjednik Aktiva direktora osnovnih škola općine Kalesija, bit će otvorena u narednih 15-ak dana. Otvaranju izložbe prisustvovali su učenici OŠ „Kalesija“ i MSŠ Kalesija.

Fahrudin Sinanović, direktor BKC-a, se zahvalio Arhivu za postavljanje izložbe, dodavši da je ovo samo nastavak dobre saradnje između JU Arhiv TK i JU BKC „Alija Izetbegović“ Kalesija.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

%d blogeri kao ovaj: