Radovi na tunelu Karaula bi trebali biti završeni do kraja juna

Radovi na probijanju tunela Karaula, dugog 902 m, započeli su 13. augusta 2014. Svečano je probijen 28. januara 2015. godine, a bilo je planirano da bude otvoren za saobraćaj do kraja godine. Međutim, prema najnovijim podacima, kraj izgradnje procjenjuje se za juni 2016.

Planinski prevoj Karaula prema mišljenju mnogih je najzahtjevniji prevoj u našoj državi i noćna mora mnogih vozača.

Procjenjuje se da bi izgradnja tunela na dionici Kladanj-Podpaklenik veoma olakšala vožnju ovom dionicom, te omogućila veće brzine kretanja automobila zbog manjeg nagiba kojim bi se morali odupirati.

Iz JP Ceste Federacije, koje je glavni investitor ovog projekta, izjavili su za Klix.ba kako su na tunelu Karaula do sada završeni svi građevinski radovi, a da je u toku ugradnja rasvjetne, ventilacione i protupožarne opreme, hidrantske mreže te sistema upravljanja tunelom.

Iz ovog preduzeća su izjavili kako se procjenjuje da će i ovi radovi biti završeni u roku do dva mjeseca.

Ipak, iz JP Ceste FBiH rekli su za naš portal kako konačan završetak izgradnje zavisi od izvođača radova, sarajevske kompanije Entea i austrijskog Strabaga.

“Izvođač radova još nije riješio pitanje deponije na koju bi se mogao odvući materijal iz iskopa, a nakon toga toga završiti trasa ispred i iza tunela. Prema posljednim informacijama kojima raspolažemo, plan Izvođača je da sve radove završi do kraja juna 2016. godine”, izjavili su za Klix.ba iz JP Ceste Federacije BiH.

Iz Strabaga su nam kazali kako je iskop bio najteža faza izgradnje.

“Iskop kao najteža faza izgradnje je iz nas. Zbog njegove težine i kompliciranosti iz objektivnih razloga dolazi do produžavanja roka izgradnje tunela Karaula”, rekao je za Klix.ba Goran Pavić, direktor Strabaga.

Trenutno je na izgradnji tunela angažirano između 15 i 20 osoba, a vrijednost ugovora za izvođenje radova je 24.257.083,13 KM.

 

 

 

 

 

 

 

(Klix)

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

%d blogeri kao ovaj: