Ombudsmeni pozvali trgovce da pandemiju ne koriste za nerazumna povećanja cijena

Institucija ombudsmena za zaštitu potrošača u Bosni i Hercegovini pozvala je trgovce i pružatelje usluga da u uvjetima epidemiološke krize na prostoru naše zemlje djeluju u skladu sa dobrim poslovnim običajima te da krizu ne koriste za nerazumna povećanja cijena roba i usluga, kao i druge oblike kršenja prava potrošača.

– Potrebno je osigurati redovnu opskrbu, odnosno, funkcioniranje sistema nabavke, kao i obavljanja osnovnih komunalnih poslova čije bi neobavljanje za posljedicu imalo dodatno ugrožavanje trenutnog stanja – upozorili su iz Institucije koja sve više zaprima upite potrošača u vezi sa širenjem koronavirusa (COVID 19) i popratnih posljedica zbog čega potrošači trpe ekonomsku štetu.

Istovremeno, apelirali su na potrošače da djeluju u skladu sa preporukama nadležnih organa zdravstva i drugih tijela na nivou lokalne zajednice, te budu društveno odgovorni.

U slučaju nabavke roba potrebno je voditi računa o rokovima prehrambenih i drugih proizvoda, te da sve novonastale oblike kršenja njihovih prava prijave nadležnim tijelima za zaštitu potrošača i inspekcijskim organima, kako bi se na njih sistemski djelovalo.

Također, u slučaju otkazivanja putovanja zbog vanrednih okolnosti koje se nisu mogle predvidjeti, izbjeći ili otkloniti, organizator je dužan vratiti ono što je primio od putnika, što ne podrazumijeva i naknadu štete.

– Ukoliko je do odustanka ugovora došlo za vrijeme izvršenja putovanja, tada organizator ima pravo na pravičnu naknadu za one ostvarene usluge koje su pružene potrošaču – saopćeno je iz Institucija ombudsmena za zaštitu potrošača u Bosni i Hercegovini.

Fena

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

%d blogeri kao ovaj: