Na predizborne kampanje stranke potrošile 7.200 prosjećnih mjesečnih plaća

Transparency International BiH sačinio je završni izvještaj monitoringa predizborne kampanje za odabranih deset političkih stranaka, uzimajući u obzir oglašavanje u elektronskim i štampanim medijima. Prema podacima, stranke su tokom predizborne kampanje na oglašavanje na televiziji i u štampi utrošile više od 3,5 miliona maraka, gdje su ponovo u završnoj sedmici kampanje udvostručile troškove oglašavanja potrošivši gotovo dva miliona maraka za samo sedam dana. Podaci ukazuju na to da je na oglašavanje u štampi i na televiziji najviše utrošila Stranka demokratske akcije s gotovo 900 hiljada maraka, zatim Savez za bolju budućnost BiH koji je utrošio oko 800 hiljada, te Savez nezavisnih socijaldemokrata s utrošenih oko 500 hiljada maraka. Prema navedenim podacima stranke su tokom kampanje dnevno trošile gotovo 200 hiljada maraka, a ukupno su potrošile oko 7.200 prosječnih mjesečnih plaća. S obzirom na to da u istraživanje nisu uključeni troškovi predizbornih skupova, gdje se, podsjećanja radi, za nastupe estradnih zvijezda izdvajalo i više od 100.000 eura, te da su na prethodnim lokalnim izborima stranke utrošile više od osam miliona maraka, Transparency International BiH procjenjuje da su ukupni troškovi protekle kampanje bili i dvostruko veći.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

%d blogeri kao ovaj: