Građani se žale na razlike u cijenama proizvoda na policama i na kasama, garantnih rokova…

Razlika u cijenama proizvoda na policama i tokom obračuna na kasama, jedan je od najčešćih razloga obraćanja građana udruženjima za zaštitu potrošača. Građani se, ne tako rijetko, žale i na garantne listove, probleme tokom online kupovine, kazali su nam u udruženjima potrošača.

Problemi sa bankama

– Naše udruženje djeluje na području Posavskog kantona, ali kada nam se jave iz drugih dijelova Bosne i Hercegovine, rado ćemo im pomoći, pružiti savjet. Imamo 24 sata otvorenu telefonsku liniju za pritužbe građana. Najčešća pitanja u vezi su sa kupovinom robe bez garancije ili sa garancijom, nedolazak servisa. Onda neispravnost robe, rokovi koji su istekli, sniženje na rafama, a kada dođu na kasu, cijena druga. Onda, bilo je problema sa bankama, u vezi sa izvještajima. Građani su tražili su da dobijaju pismeno izvještaje o tekućem računu – priča nam Redžo Omerbašić, predsjednik Kluba potrošača Odžak.

Dodaje da oni kao udruženje sarađuju sa inspekcijama.

– Na našim lecima su i telefoni inspekcija. Tako, ako nama potrašač ne vjeruje ili sumnja u našu dobru namjeru, oni se direktno jave inspekciji, pa ona to odradi. Ali mi želimo da ne dođe do inspekcije, do suda, da mi djelujemo preventivno i za trgovce i za kupce, odnosno, potrošače, tako da smo tu nekakva konekcija između potrošača i prodavača. Sve je manje tih pritužbi jer smo kroz ovih 11 godina ispravili i navike i jednih i drugih – govori nam Omerbašić.

Pričali smo i sa Admirom Arnautovićem, predsjednikom Udruženja kluba potrošača srednje Bosne – Travnik, koji nam je također naveo zbog čega im se građanstvo najčešće obraća.

“Zovu nas i zbog komunalnih usluga”

– Zna biti po nekoliko poziva dnevno. Najčešće se javljaju zbog garantnih rokova. Jako često trgovci ne poštuju pravila o garantnim rokovima, odnosno, potrošači nisu dovoljno upoznati sa svojim pravima kada su u pitanju garantni rokovi za kupovinu određenih proizvoda. Zatim, javljaju se zbog razlika cijena proizvoda na rafama u odnosu na kasu. Zovu nas i zbog komunalnih usluga, a u posljednje dvije godine kako je krenula pandemija, puno potrošača kupuje online i dolazi do nesuglasica. U manjem slučaju prevara, ali u velikom broju nesuglasica između trgovaca prilikom online kupovine. S time se najčešće susrećemo – ispričao nam je Arnautović.

(Faktor)

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

%d blogeri kao ovaj: