Dva miliona maraka za bilborde

Političke partije u BiH do sada su za predizborne oglase u elektronskim i štampanim medijima potrošile 700.000 KM, a procjenjuje se da će za bilborde biti potrošeno dva miliona KM, rezultati su monitoringa dosadašnjeg toka kampanje koji je proveo Transparency International BiH.  Ova nevladina organizacija upozorava da je ponovo prisutna praksa da stranke na vlasti troše najviše novca za predizbornu kampanju i samim tim imaju najagresivnije kampanje, te da će ovaj iznosi biti mnogo veći u ostatku kampanje, s obzirom da njen najvažniji dio tek slijedi. “Zbog svega ovoga, Transparency international BiH još jednom apeluje na političke stranke da vode transparentniju predizbornu kampanju, te da građanima daju uvid u količinu utrošenih sredstava, a što je još važnije u izvore od kojih taj novac potiče”, navodi se u saopćenju.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

%d blogeri kao ovaj: