Djeca u BiH zamijenila igračke Facebookom i Instagramom

Razvojem tehnologije djeca i učenici sve više vremena provode na intrenetu na društvenim mrežama ili igraju igrice. Korištenje interneta u obrazovne svrhe, izazov je pred školama u Tuzlanskom kantonu.

Facebook, Instagram, Twitter, igrice – uglavnom su ono što zanima današnje učenike. Brzim razvojom tehnologije, djeca rano počinju koristiti internet.

Internet koristim od sedme godine kada mi je rodica to pokazala. Kao barbiku sam koristila igrice na internetu. Sada to ne koristim već aplikacije kao što su Instagram, Facebook…“, rekla je Irma Mujanović, učenica OŠ „ Sveti Franjo“ Tuzla.

Da djeca počnu koristiti internet u svrhu svog obrazovanja zalaže se grupa nastavnog osoblja kroz korištenje Google platforme „ povezane učionice“ kako bi imali bezbjedno i interaktivno obrazovanje.

Vizija je da svako školsko dijete ima školski domenski email kojim bi mogao komunicirati sa svojim nastavnicima, profesorima, učenicima iz razreda i da to bude jedno okruženje koje će biti posebno napravljeno za njih i njihovu školsku komunikaciju“, kazao je Fuad Ćurčić, profesor elektrotehnike.

Pričali bismo o tome da bi bilo dobro da nastavnik uđe u razred i kaže umjesto „ Odložite mobitele“, kaže „ Izvadite mobitele“. Smatram da bi taj momenat doprinio u velikoj mjeri motiviranju učenika , osavremenjavanjem nastave i približavanje učenika nastavi“, izjavila je Selma Teparić, pedagog u Osnovnoj školi „ Miladije“ Tuzla.

Platforma Google for education je besplatna, njenim korištenjem modernizovalo bi se obrazovanje u školama u TK u kojima digitalizacija ide jako sporo.

Digitalizacija se radi sporadično. Jedan od razloga je što nema infrastrukture koja se nastoji obezbjediti. S druge strane, nedostaje edukacije iz te oblasti kako bi se nastavnicima davale dodatne ideje i alati kako to obezbjeđivati“, rekao je Edina Malkić, iz Interaktivne otvorene škole Tuzla.

Korištenje svih resursa googlove platforme za lakši rad sa učenicima, izvođenje dopunske nastave, rad djece od kuće, đacima zvuči primamljivo.

Pa to bi bilo korisno ako bi neko dijete izostalo sa nastave, dobilo bi razne informacije šta se učilo, kada će biti kontrolni, pismena, ili tako nešto“, izjavio je Boris Pejanović, KŠC „ Sveti Franjo“ Tuzla.

Pa naprimjer ako jedan dan ne dođem u školu, mogla bih pitati nastavnika ili neku prijateljicu šta su radili. Ili kad će biti pismena, kontrolni…“, kazala je Irma Mujanović.

U svijetu se odavno koristi sistem povezanih učionica gdje se nudi online nastava, razne informacije, bezbjedno postavljanje školskih fotografija djece, školski materijal, itd. Bosna i Hercegovina ovaj princip rada ima samo u nekoliko škola u Sarajevu, a zahvaljujući entuzijastičnim nastavnicima, uskoro će biti prisutan i u TK.

N1

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *